lunes, 24 de febrero de 2014

Primer activitat

La primera activitat d’aquesta assignatura és un poc diferent del que han set les altres, hem de dir quina emoció hem tingut al començar la primera classe de l’assignatura.

Com ja varem comentar a classe la primera emoció que vaig dir que tenia era preocupació. En realitat va ser un poc en general per que el primer quatrimestre no m’ha anat molt bé i encara no estava motivada per començar les noves assignatures. Tot i això no vol dir que l’assignatura no m’interessi ja que després de haver tingut classe de totes les assignatures que tenim és la que em pareix més interessant i crec que m’agradarà.

Després de mencionar les emocions que teníem varem situar-les en un quadre on es diferenciaven entre emocions positives, negatives i ambigües. La meva emoció vaig ser la única que la va posar en emocions negatives tot i que era en general,  també l’hagués pogut posar a ambigües perquè encara no coneixia l’assignatura i de fet com ha set aquesta emoció ha canviat a positiva després de conèixer-la.





No hay comentarios:

Publicar un comentario